La música millora els resultats escolars!

Aquí us deixem un article. Què en penseu? Nosaltres no en tenim cap dubte…

L’escola de música de Lurdes

Una respuesta

  1. M’he “incorporat” enguany a l’Escola de Lurdes, el meu fill ha començat P3. I m’ha agradat saber que hi ha escola de música, precisament perquè millora els resultats… humans.
    En el meu cas, sóc profe en la universitat i he notat que els estudiants que estudien o practiquen un instrument tenen un millor rendiment en tots els aspectes: aprenen millor, col·laboren millor amb els grups de treball, saben explicar millor els seus criteris en els debats…
    De la meva infància no recordo cap educació musical, i més aviat em va costar molt entrar al món de la música, ja de gran. I he notat la diferència !

Responder

